Călătorii în România

Vacanța de Paște – Part 2 (Bran și Cheile Grădiștei)

*Heiii, bună. Am zis că este cazul să revin cu partea a doua din ceea ce a însemnat vacanța mea de Paște și să vă mai ofer pe ici pe colo niște inspirație. Nu de alta, dar se apropia cu pași repezi vacanța de 1 Mai, iar eu nu am apucat să vă povesteasc ce am făcut de Paște. Să nu mai adaug că mai urmează și partea a treia. Dar până să ajungem acolo, astăzi o să facem o oprire la Bran și vom pleca în excursie până la Cheile Grădiștei.

* Puteți citi aici prima parte din aventura mea de Paște de prin mult umblata Valea Prahovei

Bran a fost stațiunea unde ne-am cazat, fiind destul de aproape de București și cumva în mijlocul tuturor locurilor pe care voiam să le vizităm. Având în vedere că ultima dată am vizitat celebrul castel al lui Dracula acum aproximativ un an și jumătate, nu am mai intrat în interior, dar cum aproape din orice colț la stațiunii poți să-l admiri, nu am avut cum să-l ratez. Din păcate însă, în afară de castel și de aleea pietonală cu suveniruri din centrul stațiunii, nu prea ai ce să faci în Bran, lucru confirmat și de un ospătar care locuiește acolo.

Dar cum intenția noastră nu a fost să rămânem numai în Bran, locația a fost aleasă perfect. Nimic nu se compară cu lenevitul la o terasă seara, având frumosul castel drept priveliște, după ce toată ziua ai colindat în lung și-n lat.

Astfel, în a doua zi de vacanță ne-am propus să mergem la Cheile Grădiștei – Fundata. Inițial nu am rămas așa impresionată de complexul de acolo, dar pe parcurs ce am început să-l descopăr mi-a plăcut la nebunie. Deși ai absolut tot ce îți dorești la îndemână, de la cazare și mâncare până la o mulțime de facilități legate de sport și petrecerea timpului liber, nu cred însă că aș putea să stau numai acolo mai mult de două zile. Așa sunt eu, vreau să descopere ceva nou în fiecare zi. Este important să mai știți însă că vă puteți plimba în zonă și fără să fiți cazați acolo, iar locația este perfectă pentru părinții cu copii mici care vor să stea undeva în vârf de munte să se relaxeze în timp ce copii își fac de cap prin complex.

Dacă ajungeți la Cheile Grădiștei, nu vă sfiiți să vă plimbați pe drumurile de munte care nu sunt amenajate în cadrul complexului sau direct pe dealuri, prin iarbă. Vă recomand să mergeți în orice direcție simțiți pe moment pentru că veți da cu siguranță de locuri spectaculoase. Noi cel puțin așa am făcut și uitați ce a ieșit.

După ce m-am asigurat că am văzut tot ce se putea vedea prin complex și prin împrejurimile apropiate, ne-am întors către Bran. Pe drum însă, am văzut un indicator către mănăstirea Bran, unde nu fusesem niciodată și am zis să încercăm. S-a mers aproximativ 6-7 km pe un drum asfaltat, iar apoi a urmat un drum forestier moment în care ne-am cam panicat pentru că nu știam exact cât mai aveam de mers și unde ducea drumul. Ca să nu mai zic că eram singurii care mergeau în acea direcție. Dar în final am ajuns fără probleme și trebuie să vă spun că locul este minunat. În orice direcție mă uitam vedem munții cu superbele lor creste, iar mănăstire, pe cât este de micuță, pe atât este de frumoasă. Așadar, nu mi-a părut rău că ne-am abătut de pe traseu.

Așadar, dacă v-am plăcut povestea de astăzi, vă aștept cu comentarii mai jos, dar și pe pagina mea de Facebook și pe cea de Instagram.

Nu uitați că urmează și partea a treia, ziua petrecută în Brașov și în Poiana Brașov, iar pozele vor vorbi de la sine despre cât de bine ne-am simțit acolo.

*Dacă nu ați putut să citiți până acum, găsiți aici prima parte din aventura mea de Paște de prin mult umblata Valea Prahovei

Vă doresc o zi minunată!